منتديات المحاسب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات المحاسب

اهلا ومرحبا بكم فى منتداكم (المحاسب)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يونس
محاسب مبتدء
محاسب مبتدء

ذكر عدد الرسائل : 31

مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك   مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Emptyالثلاثاء 8 أغسطس - 0:58

مرة فيه أسد عمل حفلة وعزم عليها كل الحيوانات و قللهم نكتة فضحكت الحيوانات كلها ماعدا الحمار فضل ساكت و في اليوم اللي بعده لقى التعلب الحمار بيضحك و منقلب على ظهره من الضحك ساله التعلب بتضحك ليه قال الحمار دلوقتي فهمت نكتة الاسد

مرة فيه تلاتة اطفال بيتكلمو دايما في الصلاة قالتلهم المدرسة ما تكلموش في الصلاة حرام تتكلمو فيها قالو حاضر ومرة هم بيصلو مر من قدامهم قط قال الاول شوف القط التاني قال اسكت يا ولد ما تكلمش التالت قال الحمد لله انا ما تكلمتش

مرة فيه واحد قبيلته غبية اوي و يقوللهم قبيلة الاغبياء و هو كان مدايق من الاسم ده و فيه يوم من الايام ركب تاكسي و سال صاحب التاكسي قاله ليه احنا بيسمونا الاغبياء فرد عليه صاحب التاكسي قاله لوكنت انا متزوج و مراتي جابت ولد الولد ده هو ولدي ولا ولدك قعد الراجل يفكر كتير و بعدين قال ماعرفش رد عليه صاحب التاكسي وقاله الولد ده هو ولدي خلاص فرح الراجل الغبي و راح لقبيلته و قاللهم اقولكم ليه بيسمكو اغبياء قالولو قول قاللهم لوكنت انا متزوج و جبت ولد الولد ده هو ولدي و لا ولدكو قعدت القبيلة بتفكر كتير و في النهاية قالولو ما نعرفش قللهم الولد ده هو ولد صاحب التاكسي

مرة فيه واحد دايما اصحابه بيتكلمو عنه و لما يجيهم يغيرو الموضوع فالدايق الراجل و قاللهم انا رايح انتحر و مش للجبل عايز ينتحر و اصحابة بيتاسفوله ارجع مش حنعيدها تاني ارجع يا صحبنا المهم الراجل ركب دماغه و هو ماشي في الطريق وقعته جحرة قريب من المنحدر راح قايل اه الحمد لله قريب ما مت
[/size]
http://www.cardesignnews.com
yamama822
مشرف قسم الشريعه الاسلاميه
مشرف قسم الشريعه الاسلاميه
yamama822

ذكر عدد الرسائل : 360

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك   مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Emptyالإثنين 14 أغسطس - 2:32

هههههههههههههههههههههههه
جميل
مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك 36_6_71 مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Coeur008
http://www.forsonna.com
محمد سامى
محاسب مبتدء
محاسب مبتدء

انثى عدد الرسائل : 28

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك   مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Emptyالجمعة 25 أغسطس - 19:04

:lol: ههههههههههههههههههههههههههههههه Laughing
مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك 36_17_51 شوية نكت جميله اوى يابرنس
مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك 36_17_51 وياريت متحرمناش من الجديد
اخوك مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك 8 محمد سامى تقبل مرورى akh:][/size
]
mohammed-r
محاسب فعال
محاسب فعال
mohammed-r

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك   مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك Emptyالجمعة 25 أغسطس - 23:07

هههههههههههههههههههههههههه
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بكفي ولا لسه

مجموعة نكت ادخل و انا واتق حتخرج ميت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل تريد ان تكسب اجر ادخل..بكل سهوله وانته قاعد؟؟ادخل بس وشوف
» نكت تموت من الضحك
» مجموعة صور متحركة روعة
» مجموعة من اجمل صور نانسي عجرم
» هذة مجموعة صور لنانسى وهى بفستان الزفاف جميلة